ייצוג לקוחות חוץ

הנדל"ן הישראלי הפך במשך השנים למוצר מבוקש בקרב תושבי חוץ המעוניינים להשקיע בישראל ולרכוש נכסים למגורים בארץ. רכישה של נכס מקרקעין במדינה זרה איננה דבר של מה בכך ומלווה באי וודאות וחששות טבעיים.

לפיין משרד עורכי דין ניסיון עשיר בייצוג תושבי חוץ בעסקאות מקרקעין בישראל. במשך השנים למדנו להכיר את הצרכים הייחודים של תושבי החוץ המבקשים לרכוש נדל"ן בארץ, ואנו דואגים להפוך עבורם את תהליך הרכישה לחוויה פשוטה ונעימה, באמצעות טיפול מסור, יחס אישי בלתי מתפשר, ושירות ברמה הגבוהה ביותר. אנו גם מתאימים את שעות העבודה שלנו לשעון המקומי של הלקוחות על מנת שאלו ייהנו מזמינות מרבית ונוחות במהלך ביצוע העסקה.

אנו יודעים להציע סל שירותים נרחב המכסה את כל פרטי העסקה מאלף עד תו, וכך מבטיחים שהרכישה תבוצע מרחוק במקסימום בטחון ובמינימום מאמץ. בהתאם לצורך ייכנס המשרד לתמונה כבר בשלבים הראשונים של העסקה, ויסייע ללקוח באיתור נכס התואם את דרישותיו תוך ביצוע בדיקות מקיפות של כדאיות העסקה.

המשרד אף מטפל עבור לקוחותיו מחו"ל במו"מ המסחרי לקראת העסקה ובמרכיבים נוספים שעלולים להידרש במהלך התהליך, לרבות: תרגום מסמכי העסקה לשפת הלקוח, תכנוני מס, ניהול נאמנויות, וכיוצ"ב. במהלך ביצוע העסקה דואג המשרד להעמיד לרשות לקוחותיו בעלי מקצוע נלווים מהטובים בתחומם, כשמאים, אדריכלים, מהנדסים, ויועצי מימון, אשר מעניקים מעטפת שלמה לביצוע מוצלח של העסקה עד להשלמתה.